Podcast

YES! het is gelukt! Ik ben mijn eigen podcast begonnen: 

Breek de stilte. De podcast waarin je alles hoort over selectief mutisme.

De eerste afleveringen staan online. Elke vrijdag om 12.00 uur volgt een nieuwe aflevering. Net zolang tot ik niets meer te zeggen heb over dit onderwerp. Dus hoop dat dat nog wel even duurt.

Veel luisterplezier, ik hoop dat je er iets aan hebt. Zelf een vraag? Ik hoor het graag, misschien komt het terug in een van de volgende afleveringen.

De podcast is op verschillende platforms te beluister, o.a. via Spotify of Apple Podcast.


Ik heb afgelopen jaren tevens mijn medewerking verleend aan verschillende podcasts. Natuurlijk stond selectief mutisme steeds centraal. Hieronder staan ze, met een link naar Spotify of YouTube. Geniet ervan!